חיזוק מערכת החיסון

שלום עדי,
הייתי חולה בתדירות גבוהה מאוד, במיוחד בתקופת החורף ובעונות מעבר. אחת לחודש בערך הייתי חולה לסירוגין…
התרופה קיצרה משמעותית את משך המחלות ואת החומרה שלהן. המיגרנות למשל היו עוברות תוך כמה שעות, מקסימום יום (ולא 3 ימים כמו פעם), והצינון גם כן היה עובר עוד באותו היום, ולא מתפתח לסינוסיטיס. הפסקתי להשתמש בתרופות רגילות ובאנטיביוטיקה. … בהמשך, גם התדירות של המחלות פחתה באופן משמעותי, ולראשונה מזה שנים הייתי בריאה לגמרי במשך כמה חודשים ברצף… ראיתי שיפור גם בדברים נוספים, למשל שינה רגועה יותר, עמידות בפני לחצים בעבודה, הפחתה של רגישות לקור ולשינויי מזג אוויר ועוד.

דנה

טיפול בפחדים

התחלנו טיפול הומאופטי אצל עדי, לאור בעייה, שחשבנו שהיא נפשית
אצל בתנו. בעלי היה מאוד סקפטי, אני חייבת לציין. אני תמיד האמנתי בטיפולים
לא קונבציונאלים, כשמדובר בבעיות מהסוג הזה.
בתנו עברה טראומה – בגיל שנה קפץ עליה כלב ומאז היא היתה בהיסטרייה מוחלטת
בכל פעם שעבר לידה בעל חיים. לפני כן היא לא חששה.
עדי עזרה לנו לעבור את הבעייה. היא היתה שם בשביל בתנו ובשבילנו בכל רגע נתון,
עם המון מסירות, איכפתיות ומקצועיות.
הטיפול מומלץ בחום.
הורים מרוצים

מחלה אוטואימונית

סבלתי מכאבים עצומים שליוו אותי כל יום, כל היום
הכאב היה בלתי נסבל

התחלתי את הטיפולים של עדי בארץ והמשכתי בחול.
עדי טיפלה בי עם יחס אישי, רצון לעזור והרבה אחריות.

הטיפולים הפחיתו את הכאבים באופן משמעותי
ושיפרו את איכות החיים שלי.

תודה רבה לעדי על עזרה, תמיכה, התחשבות ואכפתיות
ליאוניד קוילר.
Leonid Koyler
[email protected]

עזרה ראשונה

רציתי לספר לכם, כל ידידיה של עדי, שבכל פעם שמתעוררת אצלי איזושהי בעייה, משלל בעיות הבריאות – אתם יודעים – שפוקדות אותנו פה ושם, אני שואלת ומתייעצת עם עדי, ומקבלת תשובות ענייניות, בזריזות, ביעילות ובאופן מקצועי ביותר !
הנדיבות שלה יוצאת דופן והמסירות שלה לבריאות הנכונה של כולנו – ראוייה לכל שבח!
תודה רבה עדי!!

טובה רשף

פוליפ אדנואיד וכפתורים באזניים

עדי המושיעה

לפני כחצי שנה הבחנו בירידה בשמיעה ובנזלת בלתי פוסקת של בתנו נועה.

מביקורים אצל מומחים בתחום האף, אוזן, גרון, התברר לנו כי לבתנו פוליפ שלישי וכי הירידה בשמיעה נובעת מריבוי של נוזלים באוזניים.

לאחר מפגש עם פרופסור מהשורה הראשונה, החלטנו על ניתוח להוצאת הפוליפ-אדונאיד – וכפתורים באוזניים.

ביום הניתוח, עלו בנו ספקות שמא לא ניסינו את כל הדרכים האפשריות ולכן כשעה לפני הניתוח ביטלנו אותו, תוך השארת האופציה שנוכל לחזור להליך הניתוחי באם ניסיונותינו האחרים לא יצלחו.

עוד באותו היום, פנינו לעדי וקבענו פגישה לאותו השבוע.

הגענו לפגישה ועדי מאירת הפנים והלבב, איבחנה את בעייתה של נועה והרגיעה אותנו שיש תרופה הומופתית שתסייע לעניין.

לאחר כשבועיים נשלחה התרופה לבית המרקחת הקרוב לביתנו ולאחר כשבועיים מנטילת התרופה הידידותית, חל שיפור ניכר בשמיעתה של נועה והנזלת פסקה לחלוטין.

לפני כחודש, ניגשנו לרופא לבדיקת האדנואיד והנוזלים באוזניים ולהפתעתו הרבה הוא דיווח כי "האדנואיד נעלם כלא היה והנוזלים פחתו משמעותית".

אין לנו מילים לתאר את שמחתנו לקבלת הבשורה ואת תודתנו העצומה לעדי המושיעה שלנו.

ממליצים בחום

אבישי וקרן גורין

יהוד

ריכוז

עדי

תודה רבה רבה על עזרתך הרבה לענן- בשיחה עם המחנכת קיבל שבחים רבים וגם אני בבית רואים תהליך של התפתחות והתבגרות…

נמליץ עלייך בכל פה למכרים וחברים ושוב תודה!!!

ענן אבישי וציפי

ריפלוקס

עדי שלום,

הגעתי אליך לטיפול עם בני בן השלושה חודשים – אביתר, אשר סבל מריפלוקס ובעקבותיו מצרבות, אשר גרמו לו סבל נוראי (אמנם הרופאים הגדירו את הריפלוקס קל, כי אביתר עלה במשקל, אבל אביתר סבל מאוד, כך שמבחינתי הריפלוקס לא היה קל בכלל). זמן מה לאחר שהתחלנו את הטיפול היה שיפור בצרבות ואח"כ גם בכמות הפליטות שפחתה מאוד. ממצב של החלפת בגדים עשר פעמים ביום זה עבר לפליטות ברמה שיש לכל תינוק (3-4 פליטות ביום, בכמויות קטנות). יש מקרים שלא מחליף בגדים במשך כל היום, שזה פשוט מדהים מבחינתי.

זה דבר שהקל מאוד על אביתר וכמובן שגם עלינו ההורים.

ברצוני להודות לך על הטיפול והליווי הצמוד, על האפשרות לפנות אליך בכל שאלה ו/או בעיה ו/או התלבטות ועל העזרה והמענה שנתת לנו (ושאת עדיין נותנת) בכל עת.

תודה רבה על שהקלת על סיבלו של אביתר!